REGALEM LLIBRES!

Hola famílies de Cicle Inicial!

Recordeu que a principis de curs us vam explicar una proposta per renovar la nostra biblioteca d’aula? Consistia en què els alumnes que celebraven l’aniversari i, de forma voluntària, podien portar un llibre a la classe i deixar-lo en la biblioteca per a que tothom se’n pogués gaudir de la seva lectura. Són llibres que es podien comprar però també poden ser llibres que tenim a casa i que ja no fem anar perquè els hem llegit moltes vegades.

Doncs, les senyoretes hem decidit ser les primeres en fer realitat aquesta proposta i, per això hem portat uns llibres que hem dedicat als nostres alumnes i que quedaran per sempre a les nostres aules. Són el nostre regal d’aquest any.

Esperem que us animeu i que regaleu molts llibres a la classe, així l’aventura de llegir serà cada cop més compartida per totes i tots.

no images were found