Patrimoni cultural europeu

El curs 2017/18, en commemoració de l’any del patrimoni cultural europeu, tota l’escola va treballar com a projecte diferents aspectes culturals d’Europa. Així cicle inicial es va centrar en monuments i edificis, cicle mitjà en el folklore i les tradicions i cicle superior en la gastronomia.

Així doncs vam investigar al respecte, i alhora vam anar decorant tota l’escola amb allò que anàvem descobrint. Fins i tot vam fer el festival de Nadal al voltant d’Europa, la música també és cultura!

Al final de curs vam poder gaudir a més d’un tour per l’escola amb les famílies, on els alumnes de cicle superior feien de guies turístics. I pels alumnes a més hi va haver una ruta gastronòmica, amb receptes dels diferents països que els propis alumnes de tota l’escola van elaborar.