Olimpíades i Festa de l’aigua

Els últims dies del curs vam poder gaudir d’activitats diferents a les habituals. D’una banda vam poder celebrar un any més (després de la pandèmia), les nostres Olimpíades Escola Bonavista, aquest cop organitzades per l’alumnat de Cicle Mitjà i amb seleccions anomenades com les diferents mascotes dels JJOO (Cobi, Wenlock, Izzy, Sam…). Els diferents equips van poder participar en algunes proves individuals i acabant amb una prova de relleus per equips.

L’últim dia vam recuperar també la festa de l’aigua, on els nens i nenes de 6è portaven la batuta dels jocs i activitats que la resta de cursos feien per poder-se refrescar en l’últim dia de curs. A continuació teniu els enllaços a les fotos i vídeos dels dos dies:

Jocs Olímpics

Festa de l’aigua