L’HORT A CICLE INICIAL

Faves, carxofes, pèsols, enciams, tomates,…, tot d’hortalisses i verdures que fins ara havien crescut de la mà dels alumnes de P4 d’Educació Infantil. També ens en cuidàvem de l’hort de l’escola els alumnes de Cicle Inicial a la primavera. A partir d’ara, Cicle Inicial agafa el relleu d’aquesta tasca per tirar endavant l’hort  per tot l’any. Amb il·lusió i feina organitzada, esperem ensortir-nos-en!

El primer que hem hagut de fer és netejar els palets de les males herbes que s’havien arrelat durant l’estiu. Un cop netejada i airejada tota la terra ens disposem a plantar enciams, bledes i espinacs (verdures d’hivern). Esperem que a la nostra cura i carinyo els acompanyi la climatologia necessària per què aquestes llavors creixin força bé.

Us fem partíceps d’aquesta tasca engegada amb les següents fotos que recullen l’esforç dels vostres fills/es.