VII Setmana de la mobilitat sostenible i segura

Un any més l’escola  va participar a la setmana de la mobilitat sostenible i segura  amb l’objectiu de tenir cura del medi ambient. Es per això que durant aquesta setmana l ‘equip educatiu de l’escola va organitzar diferents activitats entre les que s’hi troben la clàssica bicicletada per diferents indrets:

• Ed. Infantil : circuit pels patis de l’escola

• C.I : Recorregut pel poble

• C.M i C. S.: bicicletada a La Ràpita

A més d’això es van dur a terme altres activitats:

• Plogging Day: Neteja de l’escola primer, i de diferents zones del poble després. Recollida selectiva del que trobem i recompte.

• Xerrada Greenpeace: Conscienciació de la problemàtica al voltant dels plàstics d’un sol ús.

• Dia sense paper: Jornada en la que es van dur a terme les classes habituals prescindint de llibres i llibretes. Van ser substituïts per aparells tecnològics, jocs de construccions, receptes de cuina, etc.