IV Jocs Olímpics

Tots els alumnes de l’escola varen participar als 3rs Jocs Olímpics de l’escola Bonavista, el passat 12 d’abril, abans de les vacances de Setmana Santa

Va ser una jornada on vam promoure els valors de l’esport com la tolerància, cooperació, esportivitat i respecte. Ens ho vam passar molt bé fent esports com la cursa de relleus, el circuit d’agilitat, la prova de resistència, el llançament de disc…entre altres, fins a un total de 8 proves esportives.

Aquest any, inspirant-nos en el projecte del bosc fantàstic, vam fer unes seleccions especials, de llocs fantàstics com: Oz, Hogwarts, Krypton, Asgard, Wonderland, Atlàntida, Springfield i el planeta Namec. Van ser a més a més uns jocs olímpics no competitius on tots hi vam guanyar molt, divertint-nos i passant una jornada diferent fent esport.