FESTIVAL DE NADAL 2022

Després de dos anys marcats per les restriccions, finalment, el passat 16 de desembre vam poder aplegar a més de 300 persones al poliesportiu per celebrar el festival de Nadal 2022, aquest cop dedicat a “L’any que vaig néixer”.

Els alumnes de 6è en van ser els presentadors i van fer un recorregut pels anys en què van néixer els infants de l’escola, des del 2019 fins al 2011, tot recordant els fets importants, les notícies, les cançons i les pel·lícules més famoses.

Cada classe va interpretar el ball més sonat de l’any del seu naixement:

I3- “Bon profit“, d’Ambauka.

I4 i I5- “Els pirates” del Pot Petit i “Caminem lluny” de Doctor Prats.

1r- “La Bicicleta” de Carlos Vives i Shakira.

2n- “Don’t worry” de Madcon.

3r- “Updown Funk” de Mark Ronson i Bruno Mars.

4t- “Timber” de Pitbull.

5è- “Don’t worry child” de Swedish house Mafia.

6è- “Moves like Jagger” de Maroon 5 i Christina Aguilera.

Per concloure aquesta nit tan esperada, alumnes i mestres van cantar plegats un “Rock de Nadal” i amb aquesta actuació van desitjar bones festes a tots els assistents.

En finalitzar l’espectacle els membres de l’AFA van fer el sorteig de diversos lots i molts afortunats van marxar cap a casa amb algun premi sota el braç.

Quin bon final de trimestre!

Cliqueu la imatge per veure la galeria