973 586 002 / 671 20 98 33

Estades d’immersió en llengua anglesa

La nostra escola va presentar un projecte en llengua anglesa “The world around us speaks English”, el qual va ser seleccionat pel Ministerio de Educación y Ciencia i tots els alumnes de cicle superior del centre van poder gaudir d’unes estades d’una setmana a Mohernando (Guadalajara), de l’1 al 7 de novembre de 2015. Aquestes estades eren d’immersió en anglès i amb professors nadius, els quals treballaven els diferents tòpics del que constava els projecte, diferents workshops, daily project i night activities.

Aquesta experiència va ser compartida amb alumnes de l’escola Labritja de Sant Joan d’ Eivissa. La valoració que han fet tant els alumnes de l’escola com les professores acompanyants ha estat molt positiva i per tant seguiran treballant i presentant nous projectes perquè els anys següents nous alumnes puguin gaudir d’aquesta experiència tan engrescadora.

no images were found