DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU

La Pau és a les nostres mans!

Amb aquest lema tot l’alumnat de l’escola va decorar la façana de l’edifici en motiu del dia escolar de la Pau i la No Violència.

Durant tot el dilluns es van anar fent diverses activitats sobre les personalitats que han contribuït a la pau del món: Gandhi, Martin Luther King, Malala…. Són incomptables les persones que s’esforcen dia rere dia a fer un món millor!

Per la tarda es va organitzar “La Cursa de la Pau”, on es potenciava la col·laboració, l’esperit de superació, l’esforç i el valor de l’amistat. Tothom s’ho van passar genial!

Per concloure aquesta diada, les nenes i nens de cicle superior van llegir “la Recepta de la Pau” on donaven un munt de consells per practicar cada dia les nostres bones accions.

Si voleu accedir a la galeria cliqueu la següent imatge.