973 586 002 / 671 20 98 33

Plogging day! Fotos i detalls!!

Com vam mencionar a l’anterior post, divendres passat vam celebrar el plogging day, on els nens i nenes de l’escola van recollir brossa pel poble mentre la classificaven per, posteriorment, reciclar-la.

Els alumnes d’educació infantil, van recollir residus pel recinte escolar i la plaça dels mestres, els de cicle inicial van estar recollint brossa per la zona de la urbanització gaudí, els de cicle mitjà per la plaça del mercat, la plaça de la pau i la plaça Lluís Companys; finalment, els alumnes de cicle superior per la zona de l’institut, les seves rodalies i el poliesportiu.

Va ser un gran dia, on els alumnes van ser molt participatius amb la tasca, tot i que el poble estava bastant net, van recollir un total de 32 quilos de residus! Tot un èxit! Us deixem les imatges d’aquest fantàstic esdeveniment!