Castanyada a l’escola

La setmana passada vam dur la celebració de Tots Sants a l’escola. Entre tots vam participar en l’elaboració de panellets, per així menjar-nos-els junts el divendres a la tarda, acompanyats de les castanyes que ens van torrar els membres de l’AFA. Per amenitzar la tarda, tots els cursos van fer uns balls que vam exhibir a les famílies, i com ve sent tradicional, els nens i nenes de 6è es van disfressar de castanyers/es per repartir el menjar a la resta de classes.

A més, també vam dur la celebració de Halloween a l’escola, i de nou els de 6è van vestir-se amb les seves robes i màscares més terrorífiques per passejar-se classe a classe i donar-los-hi un bon ensurt!

El mateix divendres al matí, vam poder gaudir de l’espectacle del “Professor Ecològic” (a càrrec del Consell Comarcal de La Noguera). Amb aspecte de pallasso, va fer una representació còmica sobre el reciclatge amb la col·laboració de l’alumnat. Una forma molt lúdica de seguir aprenent i conscienciat als nens i nenes.

Aquí podeu veure les fotos i vídeos de la Castanyada , Halloween i el Professor Ecològic.