BRICOESCOLA

El passat 12 de maig, a l’Escola Bonavista, vam realitzar el 1r BricoEscola. Durant la jornada, es van realitzar les següents actuacions sobre diferents zones de l’escola:

ZONA DELS PETITS I MITJANS

-Col·locació d’un tendal per protegir del sol.
-Arranjament de les dues terrasses del pati del darrere per poder-les utilitzar de zona d’esmorzar, conversa i/o lectura.
-Col·locació d’un reforç a la tanca de fusta del pati del darrere, que al mateix temps evita que la sorra es filtri i embruti la pista adjacent.
-Neteja de la pista i col·locació de dues porteries.
-Col·locació d’un tendal provisional sobre el trencadís, que es retirarà un cop s’acabi aquesta activitat de plàstica.

ZONA DELS GRANS

-S’ha realitzat una zona de reunió i lectura mitjançant material reciclat.

ZONA MENJADOR

-Arranjament de l’hort.
-S’ha polit la fusta de la zona de joc (tobogans i gronxadors) i s’ha protegit mitjançant vernís per exterior. Posteriorment, s’ha pintat.
-S’ha fet un autobús amb material reciclat perquè els nens tinguin una altra àrea de joc.
-S’ha instal·lat una taula de ping-pong.

Des de l’AMPA, volem donar les gràcies als veïns del poble que ens han donat material per poder ser reutilitzat i, volem agrair la implicació dels pares, mares, alumnes i professors i professores que van assistir en aquesta jornada de BricoEscola.

Esperem ser més en pròximes convocatòries i poder fer encara moltes més coses que, ben segur, gaudiran els nostres fills i filles.
PER UNA ESCOLA DE TOTS

no images were found