973 586 002 / 671 20 98 33

2n BRICOESCOLA

Diumenge dia 21, a l’Escola Bonavista, vam realitzar el 2n BricoEscola. Durant la jornada, es van realitzar les següents actuacions sobre diferents zones de l’escola:

ZONA DELS PETITS I MITJANS

• Manteniment i neteja de les dues terrasses del pati del darrere per poder-les utilitzar de zona d’esmorzar, conversa i/o lectura.
  • Es van guarnir mitjançant un trencadís i es van envernissar les 4 taules/bobines que es col·locaran en aquestes terrasses.
  • S’ha arreglat la tanca de fusta del davant (zona bicicletes).
  • Neteja de la pista.
  • Es va envernissar i pintar la caseta de fusta, zona de joc dels més petits.
  • S’ha iniciat la construcció d’una cuineta realitzada amb palets.
  • Es va retirar el tendal provisional que hi havia sobre el trencadís.

ZONA DELS GRANS

• S’ha pulit i envernissat la zona de reunió i lectura.

ZONA MENJADOR

• Arranjament de l’hort.
  • S’ha pintat amb colors més cridaners la fusta de la zona de joc (tobogans i gronxadors) i s’han substituït els gronxadors existents per uns de nous.
  • S’ha condicionat l’autobús realitzat amb material reciclat.
  • S’ha pintat un nou joc al terra.

DINS L’ESCOLA

• S’han col·locat unes sirgues al sostre per poder penjar decoració.

Des de l’AMPA, volem donar les gràcies als veïns del poble que ens han donat material per poder ser reutilitzat i, volem agrair la implicació dels pares, mares, alumnes i professors i professores que van assistir en aquesta jornada de BricoEscola.

Esperem ser més en pròximes convocatòries i poder fer encara moltes més coses que, ben segur, gaudiran els nostres fills i filles.

PER UNA ESCOLA DE TOTS

no images were found