“BONAVISTA”, NOU HIMNE D’ESCOLA

L’alumnat de cicle superior visita el CDA Pau Casals.

El passat Dimarts 28 de març, l’alumnat de Cicle Superior de la nostra escola va visitar l’estudi de gravació del camp d’aprenentatge Pau Casals del Vendrell amb l’objectiu de gravar-hi la cançó “Bonavista”, un himne d’escola el qual han escrit els mateixos nens i nenes. La melodia d’aquesta cançó la qual han versionat,  és del grup de música “Mosaic”. Aquest grup va sorgir a l’any 2021 amb el seu primer single “Ets tu”, com un crit d’agraïment a la música, a l’art i la cultura en general. Així doncs, l’alumnat de cicle superior va viure en primera persona la gravació d’una cançó amb tot el que això comporta; des de les proves de so fins al disseny de la portada d’un CD. Ara ja tenim nom del nostre grup musical, el logotip que ens identifica, la nostra primera cançó…Quin serà el següent objectiu? Ben aviat ho descobrireu!